هیبت
هیبتفریدون پوررضا

برگزاری جلسۀ شورای سیاست‌گزاری جشنوارۀ موسیقی نواحی

در این جلسه محمد اله‌یاری (مدیرکل  دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)،  علی ثابت‌نیا (مدیرعامل  انجمن موسیقی ایران)؛ محمدرضا درویشی (پژوهشگر موسیقی)، احمد صدری (مشاور معاونت امور هنری و دبیر دوره دهم و یازدهم جشنواره موسیقی نواحی) و همچنین سیدامین مؤیدی اصفهانی (مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری) حضور داشتند. همچنین  دکتر صادق بصیری (معاون سیاسی امنیتی استاندار)، محمدرضا علیزاده (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان)، بابایی (فرماندار کرمان)، مهران عالم‌زاده (شهردار کرمان)، دکتر علی رمضانی (مدیرکل صدا و سیمای کرمان) سورج یاسایی (مدیر انجمن موسیقی استان کرمان) و نمایندگانی از میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، برنامه و بودجه و سایر دستگاه‌های عضو در این جلسه حضور داشتند.

محمدجواد فدائی (استاندار کرمان) در جلسۀ شورای سیاست‌گزاری دوازدهمین جشنوارۀ موسیقی نواحی ایران، جشنواره را یکی از جشنواره‌های هنری مهم در سطح کشور معرفی کرد و افزود: انتظار داریم با تعامل همۀ دستگاه‌های اجراییِ استان آبان ماه سال جاری این جشنواره به بهترین نحو ممکن در استان کرمان برگزار شود.

وی با بررسی موارد مطرح‌شده توسط اعضای شورای سیاست‌گزاری افزود: دستگاه‌های مرتبط با این جشنواره با تعامل و همکاری شرایط برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را فراهم کرده تا مردم بتوانند از بخش‌های مختلف این جشنواره موسیقی به خوبی استفاده کنند.

وی گفت: از آنجا که جشنواره موسیقی نواحی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های هنری و موسیقایی در سطح کشور است، باید بتوانیم در سطح ملی و حتی بین‌المللی برنامه‌ریزی مناسبی برای یک اجرای خوب و با کیفیت در استان کرمان داشته باشیم.

استاندار کرمان از حضور گروه‌های موسیقی از کشورهای مختلف در این جشنواره خبر داد و بیان داشت: اساتید موسیقی نواحی، دانشجویان رشته موسیقی و انجمن‌های موسیقی کشور  از جمله مهمانان این جشنواره خواهند بود.